آشفتگی های نیمه شب

هجمه های فکری یک سورئالیست

آشفتگی های نیمه شب

هجمه های فکری یک سورئالیست

سالهای سال پس از این

خیلی مهم نیست اما همیشه درگیر و دار این مسئله بودم که آیا نوشته های من اهمیتش کمتر از عکس مسخره و مزخرفی است که با مارلبروی لعنتی انداخته ام و آویزان این گوشه ی پروفایل زهرماری کرده ام که بگویم چقدر آدم خاصی هستم و ادی آدمهای روشنفکر را دربیارم و دیگران پیش خودشان بگوید فلانی چقدر میفهمد که دوستانم بیاییند و آنرا لایک کنند و زیرش به به و چه چه راه بیاندازند و بگویند چه ژست هنری و کلاسیکی!!!! نه من که میدانم آدمهای زیادی ازین عکس ها میگیرند و هر روز گوشه ی پروفایلشان میگذارند که بگویند چقدر روشنفکر و خاص و باکلاسند. من که میدانم مزخرف تر از هر آدمی هستم که میشناسم. من که میدانم هیچ نیستم جز یک انسان افسرده و نویسنده ای که در عقده ی شهرت و احترام دیگران خودش را به چالش میکشد... خیلی مهم نیست اما دلم برای اندیشه هایم. دلم برای افکارم و ایده اولوژی هایم. دلم برای رمان هایم. دلم برای تمامی داستانهایی که مجبورم روزی بسوزانمشان و با خودم به گور ببرم میسوزد. دلم برای تمامی نوشته هایم میسوزد. دلم برای خودم میسوزد.... شاید 5 و یا 10 و حتی 15 سال دیگر بنشینم و نوشته هایم را مرور کنم و آنروز آدم سرشناسی شده باشم و همه مرا بشناسند و از نوشته ها و داستانهایم تعریف کنند. میدانم کسی این اراجیف بی انتها را درک نمیکند. شاید سالها بعد دوستانی که امروز این نوشته ها را میخوانند بازخواهند گشت و خاطرات اینروزها را با من مرور میکنند....
نظرات 5 + ارسال نظر

همه ما بسیاری وقتها از این دست افکار داریم. برای من اغلب سکوت نوشتن است و گریه و بس...

و اما سالها بعد....

Mr. mahfash چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 14:38 http://mahfash.blog.ir

شاید روزی مرور تک تک خط هایی که نوشتی
به منزله ی پس گردنیِ آب داری باشد!
مثل من!

شاید...

ترمه جمعه 12 تیر 1394 ساعت 23:39 http://drtermeeetala.blog.ir

مرسی به خاطر معرفی وبای خوبِ بالا :)

مرسی به خود شما که وبلاگ مینوسی

ویو جمعه 12 تیر 1394 ساعت 13:50 http://par-pari.persianblog.ir

دلم وبلاگ خوب میخواست . ممنون :)

وبلاگ خوب. نوشته های خوب. دوستان خوب. زندگی خوب
خواهش رفیق

روشنی بخش چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 20:04 http://luminous7.blogfa.com

آهنگ وبلاگت....



میخوانمت.

ممنان رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد